4.11.11

σημειώσεις άλυτων θεμάτων

εδώ ο κάρπα μιλάει και τα λέει ωραία για τον δίσκο του. όλα τα αντίτυπα βρίσκονται στον κωνσταντή στο vinyl microstore, παρόλο που περίμενα να έχει κρύψει και καμιά κόπια πουθενά έτσι στο κέντρο, για το καλό της αναζήτησης. 

21 σχόλια:

  1. Ανώνυμος4/11/11 21:10

    Ευχαριστουμε για το λινκ.
    Τοσες μαλακιες μαζεμενες σε ενα κειμενο εχω να δω απο την εποχη των δεινοσαυρων.

    σουλης μαρκοπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/11/11 21:49

    καλύτερα συνέχισε να ασχολείσαι με το μπάσκετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχα, καλέ και στον άρη δεν ήταν ο σούλης μαρκόπουλος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος4/11/11 22:15

    αληθεια φιλε ανωνυμε τετοιες παπαριες δεν εχω ακουσει ουτε απο μπασκεμπολιστα,ουτε απο οπαδο.
    Ο καθενας νομιζει οτι θα πεταξει μεσα σε μια προταση αποδομηση και ασυνειδητο και τεχνη και θα χεστουν ολοι πανω τους.
    ας κανει ο φιλος μουσικη κι ας αφησει αυτα για τον ντεριντα,τον φροιντ και την ευα καιλη.
    σουλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4/11/11 22:17

    http://www.youtube.com/watch?v=k82oB0sY65M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος5/11/11 01:38

    Συμφωνώ 100% με την άποψη του κτίρια τη νύχτα περι αποδόμησης και σύνθεσης.Το υπόλοιπο κείμενο βγάζει έναν αφελή ρομαντισμό και μία ανάγκη-άγχος.Γιατί να είναι κακό αυτό? Πάντως σαν ακροατής, εξηγήσεις και διευκρινίσεις τις βρίσκω αχρείαστες.Καταλαβαίνω την σημασία του να έχεις αφιερώσει ώρες και ώρες σε κάτι, αλλά μην κάνουμε τα πράγματα περισσότερο εσωστρεφή από όσο ήδη είναι.Οτι ισχύει για την αποδόμηση ισχύεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και για την εσωστρέφεια.
    pld

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος5/11/11 12:47

    episis soulis, o ka8enas 8a kanei ena sxolio diladi 8a pei ti gnomi tou giati oxi kai sy giati oxi kai oloi.twra einai i eukairia mas kai o xwros mas.drasi kai vios entos para8yrou.kali zoi

    denver the last dinosaur

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος5/11/11 13:09

    Εγώ βλέπω τον κτίρια να προσπαθεί να κτίσει ανεπιτυχώς μια εννοιολογική ασπίδα προστασίας γύρω από την δουλειά του.
    Η προηγούμενη δουλειά ήταν μουσικα φλύαρη.είχε μια ανούσια πολυπλοκότητα.αλλά περί ορεξεως...
    Δεν μπορώ την μεγαλομανία.σαχλαμαρες.χαλαρώστε λίγο.
    τσούλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος5/11/11 14:44

    Poulaei o ktirios.kauto thema

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος5/11/11 16:01

    koita na deis, i mousiki einai idiaiteri. se taksideuei ston esoteriko sou kosmo. se simeia pou den ftaneis monos sou. kai to keimeno-manifesto polu endiaferon. entaksei den einai kai o "obey"s alla ekfrazei agonies. agonies pou psithirizoun sto auti olon mas.

    simfono diladi.

    p.s. den akousa akoma to disko alla oute kai to keimeno diavasa. (den exei simasia omos).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος6/11/11 15:57

    παιδιά, έγραψα το κείμενο επειδή είχα ανάγκη να αναφέρω 5-6 ανθρώπους που με βοήθησαν και επειδή σκέφτηκα αυτό που είπε ένας φίλος μου: "μη λες ότι το cd είναι diy, διότι θα νομίζουν ότι είναι κάτι ευτελές" κι έτσι ήθελα να διευκρινίσω περί τίνος πρόκειται.

    επιπλέον, θα ήθελα να υπάρχει κάπου γραμμένο ένα κείμενο, κάπως σαν δ.τ. ας πούμε, ούτως ώστε πας ενδιαφερόμενος να μπορεί να διαβάσει 2-3 πράγματα, αφού δεν υπάρχει κάποιο μουσικό δείγμα ή promo αναρτημένο.

    και τέλος, για να μη δικαιολογούμαι κάθε φορά που κάποιος μου ζητάει τζαμπέ ένα αντίτυπο, να μπορώ να τον παραπέμπω εκεί για να ενημερώνεται.

    δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να γράψω ένα δοκίμιο, ούτε κάποιο μανιφέστο. Γράφω απλά την προσωπική μου άποψη, χωρίς να θέλω επ' ουδενί να προσβάλλω κανέναν.

    τώρα, αν ενοχλείστε που χρησιμοποιώ κάποιες λέξεις, το αιτιολογώ μόνο με τη λογική ότι σε ένα γραπτό κείμενο, όπου λείπει ο τόνος της φωνής, μπορεί κάποια να ακούγονται πιο βαρύγδουπα. Από εκεί και πέρα, δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιες έννοιες (τις οποίες πραγματεύομαι με τη δουλειά μου) δεν μπορώ να τις αναφέρω.

    Επίσης, θα καταλάβαινα τον αρνητισμό σας, αν με τρώγατε στη μάπα κάθε λίγο και λιγάκι και με βρίσκατε συνεχώς μπροστά σας. Λογικό είναι να πείτε "ποιος είσαι ρε πούστη και μας ζαλίζεις". Αλλά όπως βλέπετε, έχω μηδενική προβολή από τα μμε και η παρουσία μου στο ιντερνετ περιορίζεται στο blog μου, που έχει ελάχιστη επισκεψιμότητα. Δεν ενοχλώ κανένα. Αν κατά λάθος βρεθήκατε στη σελίδα μου, κλείστε τη και μην ξαναμπείτε. Φυσικά είναι όλοι ελεύθεροι να γράψουν τη γνώμη τους κλπ, αλλά γιατί θέλετε να χάνετε το χρόνο σας με κάτι που δε σας εκφράζει;

    και στο φινάλε, για τι απήχηση μιλάμε; σε 50 κομμάτια βγήκε ο προηγούμενος δίσκος, σε 100 βγαίνει αυτός. Κάνω και 1-2 λάιβ το χρόνο. Σιγά το πράγμα δηλαδή.

    Κάποιοι λένε ότι και η αρνητική διαφήμιση είναι διαφήμιση, άρα επιθυμητή. Εμένα, να σας πω την αλήθεια, με στεναχωρούν όλα τα παραπάνω σχόλια. Προτιμώ να κάνω καλό σε 2 ανθρώπους, παρά να με φθονούν 10 -κι ας με γνωρίζουν μόνο αυτοί οι 2.

    κτίρια τη νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος6/11/11 19:17

    κτίρια μη μασάς
    κάνε περισσότερα live
    γράψε και άλλα κείμενα



    ένας από τους 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος6/11/11 21:37

    afhste to paidi na ekfrastei kwlo-komplexikoi ellhnares - as grafei kai as paizei oti goustarei kai sthn telikh den enoxlei kanenan apolytws! ktiria eimaste mazi sou, mh masas katholou.

    Dusan Ivcovic

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πωπω, χαμός. καλέ παιδιά, γιατί τον κάρπα? πάντως αλήθεια εμένα μου αρέσει να διαβάζω κείμενα για δίσκους και γενικά είναι ωραίο ο κάθε ένας που γράφει μουσική να γράφει ή να μιλάει για το πως έφτασε έκει, και ας λέει ότι θέλει, ας είναι αναφορές, ας είναι θεωρητικά, ας είναι το κονσεπτ, ας ειναι καθαρα τεχνικά, μουσικολόγικα, συνθετικά. σε κάθε περίπτωση είναι τέλειο και κυρίως είναι ένα δεύτερο λέϊερ πληροφορίας, που μαζί με την μουσική μπορεί να σου δώσει έξτρα χαρά και έξτρα ερεθίσματα. ότι κι αν είναι. γενικά δεν τα παω καλά με τον αποκρυφισμό και τις "παρθενογενέσεις", σε φάση "πωπω, μου ήρθε μια μέρα και το σφύριξα". όλοι έχουν 5 πράγματα στο μυαλό τους όταν "δημιουργούν", ότι και αν είναι αυτό, και πάντα είναι συναρπαστικό να κάνεις λίγο τσακ την κουρτίνα και να τα βλέπεις.

    σε κάθε περίπτωση, επίσης πιστεύω κάρπα ότι ήρθε η ώρα να ανοίξεις τα κόμεντς στο μπλογκ σου, χαχα, θα γίνεται τέλεια φάση μάλλον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος7/11/11 02:11

    κτηρια, δεν εχω ακουσει το δισκο σου και για να πω την αληθεια οσα τραγουδια σου εχω ακουσει μεχρι τωρα δε μου πολυαρεσαν, αλλα πιστευω πως ασχολεισαι με πολυ φροντιδα μ αυτο που κανεις, και το κειμενο σου αυτο δειχνει, οποτε εχω απολυτο ρισπεκτ. σε οσα λες για την αποικοδομηση συμφωνω απολυτως, trash art overload. επισης εκει που λες για την πληθωρα επιπεδων, μου θυμισες ενα κειμενο του colin rowe που συγκρινει τον ορο της διαφανειας και των επιπεδων στην κυβιστικη ζωγραφικη και στην αρχιτεκτονικη.
    τελος, σορυ λαρυγγα που χρησιμοποιησα το μπλογκ σου για να απευθυνθω στα κτηρια, αλλα δεν βρηκα καποιο τροπο επικοινωνιας στο δικο του μπλογκ :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος7/11/11 20:22

    θα τον τσεκάρω αυτόν που λες. Ευχαριστώ.

    στο μπλογκ μου υπάρχει μέιλ για επικοινωνία. Το γράφω κι εδώ: buildingsatnight@gmail.com

    κτίρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ο κτιρια τη νυχτα ειναι ο πιο ευγενικος ανθρωπος που υπαρχει ρε αλητες, τον ειδα προχτες στο μετρο να ζουλιεται αναμεσα σε βλαχους που δε κουναγαν μπροστα στην πορτα και δε του μιλησα για να μην εντεινω τη συγχυση του, true story. γεια σου γιωργο, καλοταξιδος ο δισκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. γεια σου παναγιώτη. να τα πούμε κι από κοντά. σήμερα, αν ψήνεσαι, έχει acte vide στα yuria. είναι από τους λίγους στην αθήνα (μαζί με καραμανωλάκη, nocalypse και wham jah) που λειτουργώντας μέσα από συχνότητες, αποδομημένες φόρμες (για τις οποίες μιλούσα στο κείμενο) και λοιπά αφαιρετικά στοιχεία, κάνουν ωραία πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος8/11/11 17:06

    Ομως κι αυτοι το κανουν "αποδομητικα" γιατι δεν το χουν αναγκη,επειδη ειναι μοδα κι επειδη στερουνται περιεχομενου?

    Και αληθεια οταν λες οτι οι ανθρωποι στερουνται περιεχομενου εννοεις οτι κοιτιεσαι στον καθρεφτη και λες "ααχ... ρε πουστη γιατι να μαι τοσο βαθυς εγω???".Παλια ηταν ολοι κουλτουριαρηδες δηλαδη?

    Εχουν αυτοι ντατα κι οχι ινφο?Γιατι στην συγχρονη εποχη του infowar και του information bomb υπαρχουν ακομα καποιοι που δεν εχουν ινφο λες?

    Κι οταν λες συχνοτητες μηπως εννοεις ηχους?οργανωμενοι ηχοι?ας πουμε τα οργανα δεν εχουν συχνοτητες?τι εννοεις συχνοτικα?

    Μια αποδομημενη συνθεση δεν ειναι συνθεση δηλαδη?Το απλο δεν ειναι το πιο σημαντικο πραμα στην τεχνη?Γιατι το αφαιρετικο το λες και το ξαναλες σαν κακο?

    Κι αν επισης σε ενδιαφερει να διαβασεις για αποδομημενες φορμες,για τις συγχρονες τεχνες που σ αρεσουν κι εχεις πιασει την ταση τους, ας τον ροου,και διαβασε αυτους που πρεπει.Μπας μετα βγαλουμε κι εμεις ακρη.
    Κι αν δεν σ αρεσει να σε σχολιαζουνε,σβηστο μπλογκ και κρατα ημερολογιο.Αν αρχιζουν να σε βγαζουν και τα ΜΜΕ μετα δηλαδη τι θα γινει?Θα μας γαμησεις ολους?

    Συγγνωμη για το υφος.Συνεχισε να κανεις μουσικη και με φροντιδα οπως το κανεις.Αλλα ταπεινα. Σεβομαι αυτο που κανεις.

    Πετρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος9/11/11 12:58

    μα ήμαρτον, ξεκολλάτε. μη πιάνεστε με τις λέξεις. κάποιος προσπαθεί να κάνει κάτι, όπως μπορεί κι όσο μπορεί, με τα εφόδια που διαθέτει κι έπειτα να μοιραστεί τις σκέψεις του. τόσο απλά.
    πόσο βιασμένοι μπορεί να έχουμε γίνει από τις σχολές και τα βιβλία μας ρε γαμώτο?
    το ωραίο με το διάλογο είναι πως ο ένας μπορεί να μάθει από τον άλλο κι αυτό απαιτεί ένα ασφαλές πεδίο θετικής διάθεσης(μέσα στο οποίο θα γίνουν μάχες) κι όχι ένα πεδίο μάχης.
    Το μόνο σίγουρο είναι πως μια λάθος γνώμη είναι καλύτερη από από μια γνώμη που δε σχηματίστηκε ποτέ. Η πρώτη έχει την πιθανότητα να αλλάξει..να φτάσει..να εξελιχθεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος10/11/11 16:29

    πω πωωωω, αυτό ήταν το χειρότερο απ'όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή