24.2.09

ρε μαλάκα, πως γίνεται και σου αρέσει τόόόσο πολύ ο άριελ πινκ? έχει πιθηκόφατσα.

-φαίνεται άσχημος αλλά δεν είναι

-είναι συνέχεια φάλτσος και μου δίνει θάρρος και ελπίδα

-κάνει τις πιό έξυπνες παραγωγές που έχω ακούσει ποτέ

-αρρωσταίνω με τα εξώφυλλα του, το πρόσωπο του. είναι σαν μετανάστης από την πολωνία του '55.

-έχει δίσκο που λέγεται scared famous. και τραγούδι που λέγεται politely declined και όταν το ακούω νιώθω πως είμαι πάλι 7 χρονών.

-τα πάω καλά με τους πιθήκους. το ξέρουν όλοι.

-το are you gonna look after my boys? είναι το καλύτερο βίντεο που έχω δει στο you tube. μαζί με το politely declined.

-ακούω το doldrums κάθε βράδυ και κλαίω μέσα στον ύπνο μου από συγκίνηση, είναι ότι πιο επιδραστικό υπάρχει για μένα αυτόν τον καιρό, είναι αυτό που με κάνει να σκέφτομαι ότι αξίζει να παίζω μουσική, συγκλονίζομαι, ταράζομαι από πάνω ως κάτω, ανατριχιάζω για 15 λεπτά συνεχόμενα, ακούω τις κιθάρες έτσι, άκυρες και συνειδητοποιώ ότι αυτό είναι. αυτό θέλω να ακούω, έτσι πρέπει να είναι ότι ακούω. κλασμένο, ιν γιορ φάκιν φέις.

έχω να νιώσω τόσο ψύχωση με έναν άνθρωπο από την εποχή που είχα αρρωστήσει με τον βίνσεντ γκάλο. αλλά εδώ είναι διαφορετικά. γιατί μπορείς να τον αγγίξεις. μπορείς να νιώσεις αυτό που κάνει. δεν είναι απόκοσμο. έχει ακριβώς αυτό που αγαπάω και στους black dice. είναι από τα σκουπίδια. είναι τζανκ. αλλά με την καλή έννοια του τζανκ. είναι σκατένιο.

έχει το χιούμορ που αγαπάω, το βλέπεις σε ότι κάνει. μπορεί να αποδομήσει όλη την δισκογραφία των chicago με μισό τραγούδι του. και το έχει κάνει. όχι μόνο μία φορά. και δεν είναι πριτένσιους, ούτε καν. και είναι αυτός που ξαναέκανε τόσο μόδα τα 4κάναλα κασετόφωνα.

αγαπάω τον άριελ πινκ. αν είναι δυνατόν! υπάρχει άνθρωπος που έχει ονομάσει το προτζεκτ του ariel pink's haunted graffitti! πως γίνεται να μην τον λατρέψεις? μόνο για αυτό θα μπορούσα να λέω ότι ψοφάω και χωρίς καν να ακούσω.

ο άριελ πινκ έχει ψύχωση με τους cure, και όποτε το λέει ξαναθυμάμαι το πόσο δεν μπορώ να ακούσω τίποτα από τα εφηβικά μου σκατά. τίποτα. ούτε σμιθς, ούτε ρέντιοχεντ, ούτε τζόι ντιβίζιον. μόνο κιουρ.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΛ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΚΙΟΥΡ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΙΕΛ.


-και ας μην ξεχνάμε ότι το καλύτερο τραγούδι του 07 ήταν το song for ariel του πάντα μπέαρ, από εκείνο το σέσσιον στον ραδιοφωνικό σταθμό ma fama στην πορτογαλία.

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος25/2/09 14:56

    μια μπανανα δωρο απο τον Μ.Μ. στον αριελ πινκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακούγοντας την μουσική του Α.Π. σκέφτομαι δύο πράγματα, θετικά κι αισιόδοξα:

    α) Τελικά μπορεί να υπάρχει ακροατήριο για όλους. Καταλήγεις, βέβαια, να μην ακούς επειδή γουστάρεις τη μουσική του τάδε, ή μάλλον την γουστάρεις επειδή ακριβώς σου δίνει ένα φιλικό χτύπημα στην πλάτη (μου αρέσει γιατί είναι πιο άσχημος από εμένα, τον ακούω επειδή τραγουδάει πιο φάλτσα από μένα, δεν μου τσιτώνει τον εγωισμό γράφοντας κομματάρες, μήπως ξέρει κάτι παραπάνω που μοστράρει τις σαχλαμαρίτσες του -και πρέπει να γουστάρω κι εγώ για να μην μυρίσω ναφθαλίνη, αλλά μασχαλίλα- κλπ). Το σημαντικό, τελικά, είναι να γουστάρεις. και γουστάρεις αρκούντως. Όλα τα άλλα είναι μουσικολογίες του κώλου. Η ζωή είναι πολύ ωραία.

    β) Αν βγάλω στη φόρα αυτά που ηχογραφούσα στο δημοτικό (μέσα 80), θα γίνω αβαν-αβαν-αβαν γκάρντ (και πολύ κουλ τύπος). Αλλά όχι ακόμα, γύρω στο 2025. Ο ξεπλένης που γίνεται βλάκας που γίνεται γελοίος που γίνεται αφελής που γίνεται αδιάφορος που γίνεται καλτ που γίνεται κουλ που γίνεται προφήτης. Ωρίμανση κρασιού κι αποβλάκωση ακροατών, μια διαδικασία με μεράκι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απαιτώ να έχω αυτές τις ηχογραφήσεις τώρα. μπορώ να κάνω τα πάντα προς αυτην την κατεύθυνση.

    και γράφει όντως κομματάρες ο άριελ πάντως.

    αλλά mid 80's recordings του κάρπα?

    anticipation is rising

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλλον θα γράψω λίστα:

    1. κομματάρες -πάσο από μένα. Απλά έγραψα τι μπορεί να κάνει κάποιον να λέει "κομματάρες". Αχρείαστο μάλλον ήταν. Αλλά ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο νου, ακούγοντας α.π.

    2. οι ηχογραφήσεις αυτές -είπαμε- πρέπει να ωριμάσουν. Τώρα είναι ανάμεσα στα στάδια "αφελής-αδιάφορος".

    3. στίχοι-μουσική δικά μου (και τα εφέ με το στόμα). Οι στίχοι είναι ελληνικοί και μπορεί να σοκάρουν. Μαζί με τη διαολεμένη χρήση του pause.

    4. έχει χαλάσει το ντεκ που είχα και δεν μπορώ -φακ- να ψηφιοποιήσω τίποτα. Ένα ωραίο άιβα ήταν.

    5. αν είχαμε βρεθεί όσες φορές μου έχεις πει, θα είχαμε γράψει 10 άλμπουμ. Σκέφτομαι όμως το μουσικό σόλο πρότζεκτ "η υποθετική συνάντηση με τον Λάρυγγα".

    6. Μη μου τα γράφεις στα αγγλικά, πες τα μου στα γερμανικά που είναι πιο έκφυλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. που θες να βρεθουμε στις 19.30?

    ΑπάντησηΔιαγραφή