15.2.09

παραλογισμός

γυρνούσα μόλις με το ταξί σπίτι και σε όλη την διαδρομή σκεφτόμουν τον καιρό που ήμουν φαντάρος στην κόρινθο, τον αύγουστο και τον σεπτέμβριο του '07 δηλαδή, και δεν μπορούσα να καταλάβω πως ακριβώς θα πρέπει να αισθάνομαι που τα αναπολώ όλα αυτά. θυμήθηκα με λεπτομέρεια την κάθε μου σκοπιά, τον κάθε βλάκα φαντάρο, αλλά θυμήθηκα και τις εξόδους μου στην κόρινθο και στο λουτράκι με τους 4-5 πολύ κουλ τύπους που γνώρισα εκεί. παράξενο. προσπάθησα να μπω στην θέση μου τότε και να αγχωθώ πάλι για το δεκάμηνο που με περίμενε, και σχεδόν τα κατάφερα.

αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν νιώθω νοσταλγία ή χαρά που περάσανε αυτά.

αν νοσταλγώ είναι πολύ ανησυχητικό.

όπως ανησυχητικό είναι και το ότι από την στιγμή που κατέβηκα στην αθήνα, σταμάτησα να αγοράζω απογευματινές εφημερίδες.

δεν ξέρω τι μου συμβαίνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου