9.11.10

ίσως

ίσως, ίσως, λέω ίσως να κάνω μαλακία που δεν κατεβαίνω στην ορκωμοσία του μπέλεμου και του σίμου. αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. οι μέρες για την 20 νοεμβρίου πλησιάζουν, χώρια τα τόσα άλλα (που δεν τα αναφέρω καν, και κυρίως για λόγους αόριστους). επίσης, θα παω να δω τον σίμο και τον μπέλεμου στην θεσσαλονίκη και να τους αγαπήσω εκεί όπως τους πρέπει και τους αξίζει. οπότε ας μην νιώθω τύψεις και ας εκμεταλλευτώ τις μέρες που μένω πίσω. παραλίγο να γράψω το πίσω σαν πείσω, ίσως να νιώθω ότι θέλω να πείσω τον εαυτό μου, αλλά αυτό το λογοπαίγνιο είναι τόσο κακό που απόρω πως και δεν σβήστηκε μόνο του ενώ το έγραφα.

ακούω σήμερα το living with yourself του κιθαρίστα των emeralds και είναι αρκετά όμορφο για διάβασμα. αλλά από την άλλη δεν μου αρέσει να διαβάζω, τουλάχιστον όχι τώρα που έχω άλλα πράγματα να κάνω. χμμμ. δεν ξέρω.

σκεφτόμουν να αντιγράψω και σήμερα τίποτα, αλλά νιώθω λίγο βλάκας να το κάνω κάθε μέρα. πρέπει επειγόντως να κάνω τα σκατά φαγητό και να βρω τρόπο να παω στην έκθεση του μονέ στο παρίσι, αλλιώς θα βάλω τον όμπι τον συνετό να μου φέρει κάνα δυο καρτ-ποστάλ και τέλος.

κι όμως, βρήκα τι θα αντιγράψω. αυτό που ακούγεται όταν βαράει το τηλέφωνο μου. είναι το another demo tape από το further adventures of lord quas. και συγκεκριμένα το εξής σημείο:

"if you work all day and you heart ain't in it
so why get up and get all mixed up in it?
'cause all your work will be in vain,
all is life a losing game,
you only reap just what you sow"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου