4.5.09

γεπ βέροια 2008

όταν ήμουν στην βέροια φαντάρος, είχα στις υπηρεσίες το λάπτοπ μαζί μου. το ξέρω οτι υπάρχουν πολλοί που θα πουν οτι δεν κατάλαβα στρατό, αλλά εγώ θα πω ότι κατάλαβα, ειδικά αν δω και άλλους που δεν κατάλαβαν τίποτα απολύτως.

αλλά και αυτοί αντίστοιχα μπορούν να πουν οτι κατάλαβαν, οπότε αυτή η κουβέντα δεν ανήκει σε αυτές που έχουν και τόσο νόημα να γίνονται.

σε κάθε περίπτωση, μία μέρα στην υπηρεσία, έπαιζα με το όντιομαλτς, και για την ακρίβεια πρέπει να ήταν από τις τελευταίες φορές που ασχολιόμουν μαζί του, αν όχι η τελευταία.

είναι απλά ένα λάϊβ τέϊκ με ένα έντιτ.

όσο το ακούω μου φαίνεται λίγο αδιάφορο.

αλλά το έχω ήδη ανεβάσει.

οπότε...

4 σχόλια:

  1. μου θύμισε λίγο κάτι από το Άκιρα αλλά μετά το ξέχασα γιατί θυμήθηκα πως είπες πως δεν κατάλαβα στρατό.
    Μόλις δεν μπόρεσα να πάω Πορτογαλία και να διοριστώ
    επειδή δεν έχω Α/Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σπυράκο που είσαι έρωτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εδω είμαι!!!
    και θέλω να σου μιλήσω απεγνωσμενα!
    καινουργιο burial και four tet ανεβάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή