1.3.09

και ένας και δύο και τρεις

ξεκίνησα να γράφω ένα τεράστιο κατεβατό για τις προβολές στο μεταξουργείο, και πόσο μου έλειψαν, και θα έλεγα ότι εκεί είδα τις 2-3 καλύτερες ταινίες που έχω δει έβερ, και μία από αυτές ήταν το γιγι του έντουαρτ ζανγκ.

εκεί που θα κατέληγα θα ήταν ότι ο κλιντ ίστγουντ μου φαίνεται ότι κάνει σινεμά σαν ασιάτης πιά, απλά και λιτά, γιατί είδα το γκραν τορίνο χθες και μου τα έσκασε μιά χαρά, γιατί το είχα ανάγκη μάλλον.

θα έγραφα πολλά ακόμα για τις προβολές και για τον ζαχαρή αλλά πρέπει σε μία ώρα να είμαι στην πλατεία κυψέλης γιατί έχω πρόβα με τον μπριτ (ντράμερ των μόντρεκ). σήμερα θα παίξουμε το πρώτο λάϊβ μας μαζί και ζω συγκινητικές στιγμές.

αν προσθέσεις σε αυτό και τα μπιφτέκια που έφαγα χθες στο χαλάνδρι(νο παν ιντέντιντ), μπορείς άνετα να μιλήσεις για ένα απρόσμενα γεμάτο διήμερο.

άϊ μαστ ραν δοου.

σε κάθε περίπτωση, δέκα η ώρα το βράδυ παίζουμε στο γκούρου, στα πλαίσια των συναυλιών που κάνει κάθε κυριακή ο σίτι 99.5, και μακάρι να είναι κάλα.

χμμμμ.

χέζομαι πάνω μου με τα καρναβάλια, δεν νιώθω καθόλου άνετα. αλλά μάλλον πρέπει να ξεπεράσω τις φοβίες μου για σήμερα το βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου