11.2.09

syrupy syrup live στο kinky kong την παρασκευή

μεθαύριο δηλαδή, θα παίξω το πρώτο μου λάιβ με την φίλη μου την παρασκευή την παρασκευή. οράϊτ!

κατα τ'άλλα, η φάση είναι πρινς και μόνο πρινς και το σάϊν οφ δε τάϊμς κικς σίριουζ ας. πονάει το μυαλό μου με αυτόν τον δίσκο. τον ακούω κάθε βράδυ τις τελευταίες μέρες και δεν μπορώ να κοιμηθώ από την τελειότητα.

βέβαια φταίει και το ότι ξανάρχισα τις σοκολάτες. και τον μπάουερ.

τα γερμανικά πάνε καλά, η γερμανίδα που μας κάνει μάθημα μιλάει πιο γρήγορα κι από παιδάκι που τρέχει γρήγορα, πολύ γρήγορα.

σήμερα νιώθω ότι τελείωσα τον δίσκο μου.

(ούτε καν βέβαια, απλά έτσι νιώθω.)

ετοίμασα ένα σιντάκι και είχε σαράντα περίπου τραγούδια και ήταν λιγότερο από πενήντα λεπτά. τέλειο. και ετοίμασα και έξι χιπχοπ τραγούδια μου, ανάπηρα και ευνουχισμένα.

η φάση είναι πρινς όμως. πρινς και μπλακ ντάϊς.


3 σχόλια:

  1. δεν ξερω τι γινεται με σενα.

    ειναι δυνατον 6 η ωρα το πρωι να κατεβαζω πρινς και μπλακ νταις?και να καθομαι να τους ακουω κιολας για να δω τι σκατα ειναι?(δεν τους ακουγα και στο χωριο μου).

    και να κολλαω στο αδελφιστικο μπλογκ σου?

    και να γραφω σαν εσενα?
    και να ακουω τη μουσικη σου?

    τι ινδαλμα εισαι εσυ ρε λαρρυγγι?!

    οσο πιο πολυ καιρο εχω να σε δω, τοσο πιο πολυ με επηρρεαζεις ρε τσομπανε αμπιεντ-χιπχοπ-φολκ-τεκνο-εντεχνα.

    μαλλον επειδη δεν απαντας πια στα τηλεφωνα μου..
    με φτυνεις κι η αγαπη μου για σενα θεριευει..
    (ξερεις η κλισεδια με τα σιχαμενα τα γραμματοσημα)

    γουιλ γιου μερυ μι μπιτς? αι καν'τ λιβ γουιθαουτ γιου, αντ νιδερ καν μαι μπεντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αλήθεια θα βαλω τα κλάματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή