9.2.09

απίθανες στιγμές

1. έχω την αίσθηση ότι βρήκα ντραμερ. έκανα πρόβα χθες με τον κώστα χαλιώτη και μου τίναξε τα μυαλά στον αέρα. κανονικα είναι ο ντράμερ των μόντρεκ. ήταν ακριβώς ότι είχα στο μυαλό μου και είχα χαρντ ον όλο το βράδυ και δεν μπορούσα να κοιμηθώ. άκουσα πρινς και κοιμήθηκα.

2. ήταν στην αθήνα, άρα και στο σπίτι μου, ο φίλος μου ο μοσχάς ή αλλιώς grains και ήταν πολύ όμορφα. κάναμε βολτούλες μπόλικες, τον έβριζα, τον κορόϊδευα, γράψαμε λίγη μουσικούλα, τρώγαμε, γελούσαμε, κάναμε σχέδια, τον ξανακορόϊδευα που είναι φτωχός, με έλεγε χοντρό και εγώ τον έλεγα αδύνατο λόγω έλλειψης χρημάτων. απίθανες στιγμές.

3. απίθανες στιγμές που συνοδεύτηκαν με το καινούριο τραγούδι των black dice που γαμάει όσο τίποτε άλλο σε αυτό τον κόσμο και το έχω ακούσει 29 εκατομμύρια φορές ήδη. και σπεύδω να δηλώσω ότι δίσκος της χρονιάς για μένα θα είναι το ρέπο(δεν το έχω ακούσει ακόμα) και όχι το μεριγουέδερ ποστ πάβιλιον.

4. επίσης πήγα βολτίτσα με το κορίτσι στο design walk και είχε πλάκα γιατί κρυβότανε συνέχεια μπροστά από ένα κίτρινο φίατ πούντο.

5. όταν έφυγε ο μοσχάς το σάββατο πέρασα πολύ χρόνο με τον φίλο μου τον γιώργο τον κρητικό αλλά και τον ιωσηφιδάκο, είδαμε και πρόβα χαρούλη, αλλά και μαρία λουκά λαιβ με μπασίστα και ντράμερ τον μπασίστα και ντράμερ των μόντρεκ.

και αφού έκανα τον κλισέ κύκλο, σταματάω εδώ.

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9/2/09 14:59

    h fash einai RZA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η φάση είναι premier, pete rock και liquid swords και gravediggaz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ σήμερα πήγα για καφέ με τον σούγκαρ στην παραλία
    πάρε να ζηλέψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος9/2/09 16:39

    h fash einai oti afou exeis kalo gousto sto hip hop ftiakse kati kai ase tous session mousikous lol

    megalopiasthkame kai 8eloume kai sessionades.koita ti sou kanei h metakomish sthn a8hna.

    ΑπάντησηΔιαγραφή