22.12.08

έμπτι

γκουχ γκουχ.

άδειος, πιό άδειος κι άχρηστος κι από σπιρουλίνες εκτός διαστήματος νιώθω. πιό ανούσια τοποθετημένος και πιό άχρηστος κι από σιρόπι σε εργοστάσιο για κομπόστες που πρέπει να ρίχνεις με κουτάλι και με το χέρι. βλάκας.

θραύσματα από επιρροές που έχουν περάσει ανεκμετάλλευτες, χάος, εκατομύρρια ιδέες μου που μείναν μισές. δεν έχω τελειοποιηθεί σε τίποτα. το μόνο που με νοιάζει είναι ο δίσκος μου, αλλά πάσχω από τόοοοση μεγάλη έλλειψη κόντεξτ, που το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα τον κυκλοφορήσω ΠΟΤΕ. απλά. και απλά θα κάθομαι να κοιτάω το ταβάνι και θα κοιτάω τα γίγα μουσικής που γεμίζω χωρίς να μπορώ να ξεχωρίσω τι θέλω και τι όχι, χωρίς να μπορώ να κάνω φόκους.

με λυπάμαι μερικές φορές η αλήθεια είναι.

όταν ήμουν στο δεύτερο έτος, είχα γράψει σε ένα πόστιτ και το είχα κολλήσει επάνω στην οθόνη του υπολογιστή μου αυτό:

"I WAS DRESSED FOR SUCCESS, BUT SUCCESS IT NEVER COMES"

σκατά σκατά σκατά. νιώθω πως βαδίζω με φόρα προς ένα αβέβαιο χθές.


6 σχόλια:

  1. μμ καλυτερεύει αν σου πω ότι ταυτίζομαι απόλυτα?

    κάποτε σιγοψιθύριζα αυτούς τους στίχους συχνά πυκνά. πλησιάζοντας τα 30 παρόλα αυτά παίρνεις λίγο τα πάνω σου είναι η αλήθεια. ή απλά αρχίζει να μην σε νοιάζει τόσο. οπότε περίμενε λίγο/// :)

    πάντως με συγκίνησες κι αυτό ακούγεται ως η μεγαλύτερη μαλακία σε αυτό το ποστ. αλλά εγώ θα ξέρω ότι υπάρχει τουλάχιστον άλλος ένας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γράφεις μουσική?αλήθεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. που εκτίμησε τόσο τους pavement..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πιο πολύ το έγραψα σαν γενικότερο αίσθημα αλλά παίζω μουσική χρόνια και σχετικά πρόσφατα κατάφερα να νιώσω λίγο καλύτερα μέσα από αυτό, μετά από πολλά χρόνια βασάνων, μιζέριας και αίσθησης ότι είμαι εντελώς άχρηστη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γεια.
    έπεσα πάνω στο μπλογκ σου κ κόλλησα.
    κ αποφάσισα να το διαβάσω όλο από την αρχή.
    κ απλά ήθελα να σου πω ότι όταν ήμουν στο δεύτερο έτος είχα γράψει σε ένα ποστ ιτ αυτούς τους στίχους κ τους είχα κολλήσει πάνω από την οθόνη του υπολογιστή μου.
    αχ αγία νοσταλγία.
    there u go.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/4/10 02:23

    eisai ena paidi tou morissey
    larry gus smith

    ΑπάντησηΔιαγραφή