15.4.12

χάπινες ιν δε χόμλαντ

πφφφ, δεν έχω και την πιό πολλή χαρά που λείπω από την βέροια το πάσχα, ίσως αυτό να είχε πιο νόημα αν το έγραφα την προηγούμενη βδομάδα, αλλά και πάλι, ακόμα το αισθάνομαι. και πριν από δύο χρόνια εδώ ήμουν πάλι το πάσχα, και πέρσι επίσης δεν ήμουν στην βέροια, πολύ παράξενο, νιώθω ότι κάθε πέρσι ήμουν εκεί, αλλά προφανώς και όχι. και ο αύγουστος είναι ωραίος στην βέροια, όσο διαλυμένος χρειάζεται, και έχει και βουνά κοντά, δεν τρως ζέστη, δεν έχει θάλασσα ούτως ή άλλως, ένας παράδεισος. είδα στον ύπνο μου ότι είχε μείνει μόνο το σπίτι στην βέροια και ήμουν ολομόναχος για πάντα, παρατημένος σχεδόν, και με χαρά πήγα εκεί και έμεινα. αυτό κι αν είναι αλλοπρόσαλλο. ετοιμαζόμουν να γράψω ότι είναι πάρα πολύ σκοτεινά αυτές τις μέρες, αλλά δεν είχα παρατηρήσει ότι η φωτεινότητα της οθόνης ήταν πάρα πολύ χαμηλά. την ανέβασα και τώρα μου φαίνονται όλα αρκετά καλύτερα.

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος15/4/12 17:27

    a present between nomads of necessity

    http://www.edafologion.blogspot.com/

    Manolis Skoufias

    ΑπάντησηΔιαγραφή