24.6.11

εκεί

-ότι ακούω μου φαίνεται σκατό σκατά σκατό
-ότι διαβάζω δεν μπορεί να με κρατήσει
-ο κώλος μου έχει ξεκινήσει και διαμαρτύρεται
-η κοιλιά μου έχει επεκταθεί σε περιβάλλοντα που δεν πίστευα ότι θα μπορούσε
-τα νέυρα μου νιώθω να ακουμπάνε το πάτωμα και να ξανανεβαίνουν με μίσος
-τα χέρια μου είναι πιο σιχαμένα από ποτέ
-οι μέρες είναι ζεστές, οι νύχτες άθλιες
-το φαγητό είναι ή βαρύ ή αδιάφορο

τα πάντα είναι κάπως, τα πάντα είναι παράξενα. και σκέφτομαι ότι σίγουρα φταίει ΤΟ ΓΑΜΩΚΑΛΟΚΑΙΡΙ που ήρθε και το σιχαίνομαι όσο θα το σιχαίνομαι για πάντα, γαμώ την ζέστη και τις υψηλές θερμοκρασίες και εννοείται πως όταν τελειώσει όλο αυτό, μαζί με το καλοκαίρι, θα βουτήξω το κεφάλι μου στο καζανάκι και θα το πατήσω και εύχομαι να φύγουν τα σκατά μιά για πάντα.

φοβάμαι τι θα γίνει στην άλλη περίπτωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου