10.2.11

μωβ και μπλε ιδρώτας

μου αρέσει όταν έστω και σπάνια κλείνω τα μάτια μου να κοιμηθώ και εμφανίζονται οι λύσεις στα προβλήματα μου. έστω κάποιες λύσεις. σε όποια προβλήματα.

αλλά μετά ξυπνάω, και τότε είναι που συνειδητοποιώ ότι δεν έβλεπα τις λύσεις στον ύπνο, αλλά τα προβλήματα μου ξανά και ξανά, μέχρι που έφτασα στο σημείο που δεν ήταν καν δικά μου προβλήματα.

υπάρχουν στιγμές που εύχομαι να είχα καθαρό μυαλό, να μπορούσα να έπαιρνα γρήγορες αποφάσεις, να μην ήμουν διστακτικός, να τελείωνα κάτι τη στιγμή που έπρεπε. μακάρι να μπορούσα να το κάνω.

σαν ένα σόλο του κολτρέϊν που θέλει να μου τρυπήσει με το ζόρι τον εγκέφαλο, που υπάρχουν φορές που το αισθάνομαι ότι είναι εκεί αυτοστιγμεί, και άλλες που νιώθω τις ατελείωτες ώρες εξάσκησης πάνω του. και πάλι όμως μου τρυπάει τον εγκέφαλο ούτως ή άλλως.

εκτόνωση. περιμένω την εκτόνωση.

1 σχόλιο: