26.3.10

αναλογιζόμενος

-έχω καταλάβει ότι αυτό που με έχει δέσει με τον ιωσηφίδη πιό πολύ από όλα είναι εκείνο το χαμένο τριήμερο στο σπίτι του, που ακούγαμε το 2046 στο ριπίτ, διαβάζαμε prog III ασταμάτητα, τρώγαμε σουβλάκια από την αλέξάνδρα και όταν τελειώσαμε του χάρισα το entdroducing του shadow. εγώ έγραψα 7 τελικά και αυτός 9, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχω τα 7/9 του εγκεφάλου του ιωσηφίδη. από την άλλη, ότι έχει αυτός παραπάνω σε μυαλό, το έχω εγώ σε μαλλιά. δίκαιη μοιρασιά.

-αν ήμουν γυναίκα θα ήθελα να είμαι η erykah badu χωρίς δεύτερη σκέψη, χωρίς καν να μου έρθει κάτι άλλο στο μυαλό.

-ο περσινός δίσκος του sister overdrive είναι ότι καλύτερο στο είδος έχω ακούσει από τότε που άκουγα το venice του fennesz ασταμάτητα το 2004. είναι συγκλονιστική δουλειά. αλλά, αν δεν φτάνει αυτό για να πειστεί κάποιος για το πόσο κουλ είναι ο κοτσώνης, θέλω να πω ότι σήμερα θυμήθηκα ότι το όνομα του το πήρε από το sister ray των βέλβετς και το interstellar overdrive των φλόϊντ. ναι, είναι τόσο κουλ και ναι, είναι τόσο θεός.

-και αφού άκουσα όλο το piper σήμερα μετά από αρκετό καιρό, μονορούφι και συνεχώς σκεφτόμενος τι αξεπέραστη δισκάρα είναι, συνειδητοποίησα ότι υπάρχει κάποιος σήμερα που με τις ηχογραφήσεις του και το attitude του και την αισθητική του κάνει απευθείας channel όλο το πνέυμα του syd barrett και το φτάνει στο άπειρο. και όταν βγεί ο δίσκος του φέτος θα μείνω μέσα στο σπίτι μου για μία βδομάδα και θα μάθω απέξω μέχρι και την τελευταία νότα. περιμένω.

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος26/3/10 21:00

    popo, sigkinithika ligo:

    to 9 itan mia ksekathari adikia gamoto mou. imoun gia 10.

    episis teleiosa polu prin apo sena. ara to 7/9 den paizei. oute kan.

    oso gia ta malia, pleon oi gunaikes protimoun tin xoristra stin plati. na to ksereis.

    ps. autos o kurios aggelos polu kalo paidi. tragoudaei kiolas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άμα διάβαζες τις μαλακίες που γράφει η μπαντού στο τουίτερ, θα είχες χάσει πάσα ιδεά

    μόνο ότι την έχουν απαγάγει εξωγήινοι δεν έχει γράψει ακόμα, και γι'αυτό δεν είμαι και τελείως σίγουρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχα. μπορεί όντως να είναι από το διάστημα όμως ρε λόπι, δεν μπορεί? δεν της αξίζει να της δώσουμε ελαφρυντικά? τι λές? για την ομορφιά της τουλάχιστον. δεν ξέρω. χεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή