26.6.09

ιανουάριος του δύο χιλιάδες

όταν ήμουν πρώτο έτος, στην πρώτη εξεταστική, στο πρώτο μάθημα(διακριτά μαθηματικά), ο ζαχαρής δεν ήρθε.

έλεγε ότι τον πήρε ο ύπνος.

ποτέ δεν τον πίστεψα. ήμουν σίγουρος ότι απλά δεν ήρθε, γιατί δεν είχε διαβάσει αρκετά για να γράψει καλύτερα από όλους τους άλλους, και έτσι έλεγε ότι δεν ξύπνησε για να δικαιολογηθεί.

ο ζαχαρής ήταν πολύ (αν όχι ο πιό)ανταγωνιστικός τύπος. το παραπάνω άνεκντοουτ(με προφορά αυτήν την φορά) συνάδει απολύτως με τον τότε χαρακτήρα του.

το θέμα όμως είναι ότι πάντα τον κορόϊδευα για το παραπάνω.

ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό μου ότι μπορεί ΟΝΤΩΣ να τον πήρε ο ύπνος.

ζαχαράκο συγγνώμη.

δεν είχα λόγο να σε κοροιδεύω. απλά δεν μου είχε συμβεί ποτέ αυτό και μου φαινόταν παράξενο.

μέχρι σήμερα.

σου έχω πάρει δώρο και ένα βιβλίο για να εξιλεωθώ.

θα σε παρακαλούσα να το δεχτείς. και το βιβλίο αλλά και την ειλικρινή μου συγγνώμη.

8 σχόλια:

  1. καμιά φορά συμβαίνει λίγο και από τα δύο.
    απλά λίγο περισσότερο το ένα.

    μαλάκα, είχα την εντύπωση πως ένας από όλους τα πάει μονόδρομο, κι όχι μονόδρομο στο λάκκο της λησμονιάς όπως ένας αλά Μουρακάμι δρομέας.

    προσδοκώ ανάσταση νεκρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος26/6/09 12:41

    emena me eixe parei o upnos k den edwsa istoria desmis,alla profanws den einai ekpliksi

    mosxas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα μπορούσες να το διορθώσεις πάντως. απλά ξεκινώντας να ποστάρεις με το γκουγκλ ακάουντ σου σαν άνθρωπος.

    παρόλα αυτα σοκάρομαι μοσχά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω κοιμηθηκα στις εξετασεις του τσερτιφικατ τις προαλλες..
    μεσα στην αιθουσα (αφου ειχα λυσει ομως ολες τις ασκησεις!)
    με ξυπνησε η φωνη της καθηγητριας ''τελει-ω-σε ο κγονος, παγαντωστε τα γκγαπτα ζας''
    νομιζω οτι οσο παν τα πραματα γκινονται και χειγοτεγα..
    λολ παντως ε

    (αυριο βραδυ μαλλον θα ειμαι στο μπαϊος μετα απο θερινο σινεμα με φιλη, αν κατα τυχη πας ενημερωσε, εχω χασει το τελεφουνκεν σου. μουακ* )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εμένα πάλι που με πήρε ο ύπνος όταν έδινα εξετάσεις αίματος μετράει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. o σούγκαρ πάντως αποκλείεται να σου έλεγε ψέμματα!

    όπως δεν είμαι και σε μένα ψέμματα,όταν στο τηλέφωνο μου'πε να πάω σε μαγαζί που ήταν με 3 μουνια!

    πήγα!

    άσχετα βέβαια αν η μία ήταν γκόμενά του, η άλλη είχε γκόμενο φίλο και η άλλη δεν ήταν του γούστου μου!ήταν μουνιά!

    λέει πάντα την αλήθεια, απλά παραλείπει κάποιες λέξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος27/6/09 13:46

    emena me exei parei o ypnos kai den exw ksypnisei akoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος28/6/09 16:00

    Katse erchetai plakoni

    ΑπάντησηΔιαγραφή